Tydzień 1

W tym tygodniu wykonamy kilka podstawowych ćwiczeń na wzmocnienie mięśni i delikatne rozruszanie stawów. Tak na dobry początek. ;)

Bartłomiej Krynicki

Tydzień 2

Ten tydzień to połączenie przyjemnego z pożytecznym, praca nad siłą i wzmocnieniem mięśni bioder i pleców.

Bartłomiej Krynicki

Tydzień 3

Jesteśmy już na półmetku. Dlatego czas najwyższy wzmocnić stawy. Zaczynamy od biodrowych, kolanowych i skokowych.

Bartłomiej Krynicki

Tydzień 4

W tym tygodniu okaże się kto i gdzie ma plecy. Skupimy na wzmocnieniu brzucha i grzbietu.

Bartłomiej Krynicki

Tydzień 5

Kręgosłup trzeba mieć. Zawsze. Dlatego warto w tym tygodniu GO wzmocnić. ;)

Bartłomiej Krynicki

Tydzień 6

To już ostatni nasz zestaw ćwiczeń. Gratuluję wytrwałości, samozaparcia i... lepszego samopoczucia!

Bartłomiej Krynicki

Użytkownik Programu oświadcza, że ćwiczy na własną odpowiedzialność. W przypadku wątpliwości przed rozpoczęciem ćwiczeń Użytkownik powinien skonsultować się z lekarzem w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń.

Ćwicz z nami!

Tydzień 1

W tym tygodniu wykonamy kilka podstawowych ćwiczeń na wzmocnienie mięśni i delikatne rozruszanie stawów. Tak na dobry początek. ;)

Tydzień 2

Ten tydzień to połączenie przyjemnego z pożytecznym, praca nad siłą i wzmocnieniem mięśni bioder i pleców.

Tydzień 3

Jesteśmy już na półmetku. Dlatego czas najwyższy wzmocnić stawy. Zaczynamy od biodrowych, kolanowych i skokowych.

Tydzień 4

W tym tygodniu okaże się kto i gdzie ma plecy. Skupimy na wzmocnieniu brzucha i grzbietu.

Tydzień 5

Kręgosłup trzeba mieć. Zawsze. Dlatego warto w tym tygodniu GO wzmocnić. ;)

Tydzień 6

To już ostatni nasz zestaw ćwiczeń. Gratuluję wytrwałości, samozaparcia i... lepszego samopoczucia!

Chcę zapisać się do newslettera akcji „Rusz się Polsko” aby otrzymywać mailowo informacje o ćwiczeniach fizycznych oraz produktach marki Voltaren. Tym wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany adres e-mail.